2012 m. liepos 15 d., sekmadienis

Ha ha, beveik priverstinai androideris


Būtų juokinga jei nebūtų graudu – nebeturiu telefono. Nebėra mano mylimosios Nokia 5310. Užsilenkė šįryt atitarnavusi kone 5 metus ir daug mačiusi. *tylos minutė* 

Ta proga – tapau androideriu, turiu Samsung‘ą. Mygdama senutės mygtukus galvojau, "Vuo, turėčiau touchscreen'ą ir būtų paprasčiau, nereiktų mygyti, be to jie ten tipo labai kieti..."

Dieve mano kaip su tais išmaniaisiais elgtis??? Keikiu nesveikai. Ar aš sena ir buka, ar mano pirštai per stori, ar jis tyčiojasi iš manęs, nežinau, nesidraugauja dar.

Žodžiu, kol kas fuj kaka, nes:
  • Jis per jautrus
  • Per daug išmanus
  • Per daug užknisantis
  • Nė velnio ne mažas
  • Pasiilgau savo Nokia
  • Kažkam išsiunčiau žinutę ir nenumanau net kam.
  •  O ar jis tikrai padės man kabant ant uolos krašto?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą