2013 m. rugsėjo 17 d., antradienis

Day 5: still no internet ir kiti malonumai

Va ir pasiskųsiu gyvenimu. Barakas b**t. Nei normalios lovos, nei interneto, nei čiaupo doro. Už ką aš bapkes moku???


Tipiškai lietuviškai būtina visur kuo daugiau nukirst, bet mane be neto palikti??? Nėr interneto - aš kaip be rankų. Kaip sako interneto liaudies išmintis - "atiduok modemą!". Eisiu aiškintis. Matot, Romery mokaus tai tipo esu tokio pat proto, kaip ir tos blondinės, kur papais egzus rašo. Nu neeeee. Galiu atskirti, kada mano PC "pūliuoja" o kada jų LAN prievadai neveikia. Mano, mat: "merga - nieko neišmano".


P.S. vagiu internetą iš kambariokės - muahahahaha! Ką bedarysi - priklausoma esu :D


Next....


Lova, tu, o mano lova,
Tu kainuoji mažiau nei bonkė odekolono....


Rimtai, kaip galima miegoti lovoj, kur subinę spyruoklės bado? Persikreipus... o dar stebitės, ko persikreipusiu snukiu vaikštau - kokia lova taip ir išsimiegu. Ir... kokia tikimybė, kad iš tų 120 užsakytų čiužinių aš gausiu vieną? Toks skaičius, duok Dieve, 4 aukštams sutvarkyti.


Ta proga pasilinkėsiu sau kad lova išvis sulūžtų - didinu tikimybę :D



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą