2011 m. rugsėjo 18 d., sekmadienis

Gyvenimas ir mirtis barake. 5 litų ypatumai

Karolukas serga. Geriu karštą kakavą, guliu lovoje ir pro barako langą stebiu kaip priešais esančio barako bendrame balkone vyrukas geria alų ir rūko. Simpatiškas visai. Bet ne apie jį dabar.

Ką gi pradėkime nuo to, kad prasidėjo mokslai ir baigėsi laisvas laikas. Tiksliau jis kažkoks nebe toks -  jis laisvas, kad papildomai numigčiau ar nueičiau vienam kitam puodeliui kavos ar arbatos pas Teisininkėlį Mindaugėlį, su kuriuo tikrai atsitiktinai susipažinau vieną trečiadienio vakarą per ilgąją kašio pertrauką - pirikūras vyko prie lango.
Iš tiesų daug čia visko, o kartu ir nieko. Gal apie viską po truputį:

1. Augustas tyli, aš taip pat. Bendrauju tik su Alina ir Dainium. Neleidžia mano EGO jam parašyti. O gal reiktų. 
2. Man nesiseka matematika. Tiksliau tikimybės. Vakar paaukojau visą vakarą dėl 7 uždavinių iš kurių išsprendžiau tik 4. Ir tuos vos vos. Kosmosas tęsiasi.
3. Grupės seniūnė - ne itin. Ne man vienai, bet visi tyli. Toks jausmas kad jai giliai nusišikti, o mačiau kaip seniūnai viską tvarko.
4. SERGU. Damn yeah. Šiandien pradėjau jau čiaudėti -  laukime pablogėjimo, nors.. Gerkei jau ir taip gili šikna, bet nieko, aš stipri moteris -  ištversiu viską :D
5. Mindaugėlis - realiai nė nesuprantu jo. Vieną dieną patinku jam, kalusia kada grįšiu iš namų ir t.t., o kartais gulime, sako, kad aš labai vyriška, kad dar kažkas... Tai jei kažkas nepatinka niekas nelaiko -  kokio velnio čia gumą tempia. Dar vienas motyvas parašyti Augustui. Arba.... Arba susitaikyti su būsima senmergės dalia.

Ej chebra žinot ką? Pasirodo savaitę galima studentui išgyventi ir su 5 litais. Prisilupti belenkaip per savo b-day [aj taip, jis buvo rugsėjo 14. Nedaug kas pasveikino.], atsirgti visas kašio varžybas su alum ir traškučiais, pavalgyti valgykloj. Na žodžiu -  tikrai įmanoma. :D

Tai tokios žinelės, bėgu toliau graužti mokslo granito. Čiau braškės ;]*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą