2011 m. lapkričio 25 d., penktadienis

Dog days.

Mano skalbiniai švelniai žydri. Šį kartą kaltos vilnonės kojinės, kurios šiaip jau žalios buvo.
Mano politologija eina šuniui ant uodegos, nes nieko nebe suprantu ką mokausi ten.
Mano kūnas ir mintys nori nutrūkti nuo pavadžio, nes jau užsisėdėjau.

Karolukui truputį kukū, tad ji rankdarbiauja - neria baltus varpelius žiemai artėjant vąšeliu. kaip visada geriau dideliais kiekiais pigią arbatą su dviem šaukšteliais cukraus ir citrina. kas dieną svajoja, kad pagaliau išsikeps lietinių su obuoliais ir cinamonu, pradės vėl su origami menu žaisti, pieš ir kitaip grįš prie to ką labiausiai mėgsta. Universitetas suvalgo žmogų, jei jis nevisai žino ko nori gyvenime mokytis.

Bent jau pragaro savaitė baigės ir beliko malonūs darbeliai bent kiek paremti kūrybiniu darbu - pristatymai.

Truputis iš psichologijos:
Dabar susidomėjau greituoju skaitymu. Sako ten reikia atsiriboti nuo skaitomų žodžių įgarsinimo mintyse ir suvokti esmę, vienu žvilgsniu aprėpti kuo daugiau žodžių ir taip pat suvokti prasmę. Tik kyla klausimas man....

O kaip su akademiniais tekstais? Skaidrėmis?
OK. Grožinės literatūros prasmę nėra taip jau sunku suprasti. Bet akademiniai tekstai, moksliniai? Straipsniai, tyrimų aprašymai? Juk ten kiekviename sakinyje tai kas svarbu, juk egzaminui praktiškai visą knygą atkali. Aišku sugaišti baisiai daug laiko, nes tą knygą minimum po 3 kartus perskaitai. Tai kaip čia? Ar tik nereikės man kokį dėstytoją paterorizuoti šiuo klausimu?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą