2011 m. lapkričio 17 d., ketvirtadienis

Jau seniai pastebėjau tokį dalyką, kad žmonės [ne visi, bet dauguma] visą laiką tik skundžiasi kaip yra blogai, kaip nesiseka ir t.t. ir labai mažai džiaugiasi bei šypsosi. Tada tai tik erzindavo ir būdavo nemalonu klausytis, bet nesigilindavau kodėl taip yra. O neperseniausiai ir save pagavau tokią esančią.
Visų pirma tu, žmogau, matai sėkmingus žmones aplinkoje ir nori to paties. Tuo metu tave apima kažkoks pyktis, pavydas, kad ne tu tai turi. Štai čia ir prasideda bambėjimai, apkalbėjimai, pykčiai ir tingesiai, pavydai bei savęs nuvertinimai.

Bet kaip jūs norite, tačiau yra tokia tiesa: Jei tik sėdėsi ir kalbėsi ko kiek pasiekė kitas - savosios laimės negausi, nieko nepasieksi. Taip, žinoma, visi nori lengvai gauti kažko, lygiai taip pat ir aš norėjau, bet dabar supratau, kad lengva sėkmė ne tik neatneša ilgalaikės laimės, bet ir neskatina tobulėti, kilti aukščiau, siekti daugiau.

Štai paprastas pavyzdys: pernai metais maniau, aj čia atlankysiu seminarus ir bus gerai, ką ten tos paskaitos ir t.t. ir pamačiau pažymius - nieko gero. Ne todėl, kad atsainiai žiūrėjau į mokslą, bet todėl, kad per paviršutiniškai dariau viską, o ten, kur nė velnio nesimokiusi gavau gerų pažymių man nesuteikė jokios laimės, jau nekalbant apie naudą.
O štai šiemet kitaip: mokausi kiek tik galiu, ir matydama įvertinimą džiaugiuosi ir tai mane skatina dar dar ir dar stipriau pasistengti. ir jei gaunu kiek mažiau nei savo nusibrėžta minimali riba atsižvelgiant į įdėtas pastangas nepykstu, nebambu, o tiesiog aiškinuosi ko dar nemoku, ko nesugebėjau suprasti ir tai išmokti.

primityvoki pavyzdžiai, tačiau taip yra visur. Kol pats neveiksi, tol nieko ir negausi. Turi turėti kažkokias nuostatas pats sau, ribas, įsitikinimus, principus ir jų laikytis GRIEŽTAI, nes kaip pasakė N. Oželytė "Kai bent kartą pamini savo principą jis jau nebe principas...".

Taigi todėl taip ir yra, kad esu dingusi, kad atsisakau vakarėlių ir panašių dalykų, o tiksliau leidžiu retai sau tą, nes aš siekiu tikslo, kuris paremtas ne tik geru įvertinimu, stipendija, ar geru baigimu, o tiesiog aš noriu žinoti daugiau, išmanyti tai ką mokausi ir būti geriausia sau. Esu kokia esu -  siekiu maksimumo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą