2011 m. spalio 14 d., penktadienis

Laiškutis.

Šįvakar pagrindinis dienos akcentas bus laiškutis, kurį radau prikabintą virš savo lovos grįžusi iš paskaitų. Spręskite patys sau ką norite, man jau nusišikti. Taip skaniai nesijuokiau jau tikrai senokai ir tikrai nuoširdžiai priimu tą keverzonę kaip juokelį. Taigi skanaus skaitant kvailą pyktį:

Labas,
rašau tau, nes tu esi žiauriai faina mano kambariokė :D

Pradėsiu, visų pirma išmok žmogau bent kiek mandagumo ir draugiškumo! Jau tokio nemalonaus žmogaus nesutikus gyvenime! Ai, beje, čia būdavo tavo taktika rašyti meilės laiškus man, tai aš nusprendžiau kaip tavo auginama (višta) kambariokė tau atsakyti. Galvojau iš pradžių per FB tau parašyti, bet neturiu tavęs drauguose. SAD... O iš telefo rašyti, man tau kainuoja :D Taigi rašau ant šito lapo. Visų pirma tai jei aš tave UŽKNISU SAVO BUVIMU tai gal  - IŠSIKRAUSTYK?? :D Nes dabar tikrai užknisiu :D (DEVIL) :D Tiksliau su savo draugėm užknisiu! O tu pvz nepagalvoji, kad tarkim tu mane užknisi su savo Mindaugu? Kaip man reikia laukti už durų kai jus bbž pisatės ar ka čia darot? Sorry, jei ne kaip išsireiškiau. Ne apie tave vieną sukas pasaulis brangioji Karolina. Aplink irgi yra žmonių. Tu gal nepratus aiškintis raukytis realybėj? Tik savo portuose, bloguose ir t.t. Aš sakau tiesiai šviesiai ir man px! Pastoviai jautiesi kaltinama vargše: toks jausmas, kad aš tave užsipuolu iš oro! Aliooo, žmogau pasižiūrėk kaip tu elgiesi, o tada sakyk, kad aš neva save ne iš reikalo teisinu.

Galėčiau vardinti ir vardinti tavo minusus, bet pakaks poto vėl visą dieną balkone verksi! Ueeeeee...

Nesielk su žmogum taip, kaip, kad nenorėtum, kad su tavimi elgtųsi! Lazda turi du galus.

Šiaip tai aš labai tolerantiškas žmogus ir savo taisyklių nediktuoju karve, bet ant galvos lipti tikrai neleisiu!

Karščiausios naujienos!
Tūrėsim kambariokę, pagaliau!

Sėkmytės tau [skype nick užrašytas ir tas su klaidom] :D~
[pakeverzoti drugeliai, saulelės ir kitokios nesąmonės]
Tikiuosi viską pasakiau!

Nu jei kas ko, parašysiu kitą laišką. Kaip faina, jaučiusi kaip XXo! :D

Su Meile,
Tavo kambariokė
[dailės skill'ai vėl]

Tai vat. Ką galiu pasakyti. Juokinga ir graudu. Klaidų milijonai [nesakau, kad aš jų nedarau rinkdama tekstą, bet raštu parašyti tiek su skyryba ir gramatiškai sugebu, čia netaisiau], neskaitant to, kad kai kur išskaityti raštą sunku labai. Juokingiausia, kad atknistas mano blogas, iš jo paimti gabalai visai nei apie ją nei ką ir aptariami tarsi tai būtų susiję. Aš nežinau ką ji žada čia daryti ir atvirai kalbant man tikrai nusišikti, nes atvažiavau mokytis, o ne draugų ieškotis, jei žmogus taip supyksta, kad užsimąsčiusi nepastebėjau jo, tai ką aš žinau. Neturiu ko ir bepridurti, žinau kokia esu, kokia galiu būti, kaip elgiuosi su kitais. Jei žmogaus interpretacijos apie mane tokios -  lai ir būna taip. Žemiau puola ji, ne aš.

Su Mindaugu nusprendėme, kad pavydas bambą graužia. Ha ha, lai ir sugraužia.

Labanaktis, saulelės :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą