2011 m. spalio 20 d., ketvirtadienis

Lenkė.

Trumpas post'as nes man trūksta žodžių.

Lenkė? What's the problem? Kai kas, matot, mato problemas. Šiandien dar apturėjau konfliktą. Ne 1 ant 1, bet atėjus mano draugei. Stebiuosi kaip žmogui gali užtekti tiek naglumo, koks jis turi būti nepagarbus, kad pradėtų konfliktą prie nepažįstamų jam asmenų. Bet dabar ne apie tai. Jau baigiu įprasti, kad 12 val. dienos dar su užtrauktom žaliuzėm tenka sėdėti, nes kai kas miega ir neduok Dieve atsibus.

Tiek to, dabar kitkas - faktai kalba patys už save:

Paklausta kuo trukdo mano tautybė, atsakė, kad ji rašo apie mane nes aš rašau apie ją. [kaip vaikiškai skamba, tiesa?] Atsakydama, kad aš jos tautybės neliečiu, kai reiškiu savo nuomonę ar nepasitenkinimą, kad ir kokia ji bebūtų, ji atsakė, kad jai nesvarbu, daug maž. 

Išvada: kalbėti apie dalykus, kurie man kelia nepasitenkinimą viešai, kad ir savo blog'e man niekas netrukdo, kaip ir jai, kol nėra liečiamas tautybės klausimas, kuris jau yra rimta tema su rimtom pasekmėm.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą