2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

Asmenybės savęs vertinimas.

20 "random" tvarka parašytų savybių:
  • komunikabilumas
  • švelnumas
  • ryžtingumas
  • santūrumas
  • žavingumas
  • išdidumas
  • abicingumas
  • gerumas
  • energingumas
  • atkaklumas
  • jautrumas
  • kuklumas
  • darbštumas
  • kantrumas
  • nuoširdumas
  • mandagumas
  • savikritiškumas
  • tvarkingumas
  • principingumas
  • kompetetingumas
  1. Idealusis AŠ - tai toks Aš vaizdas, kokiu mes norime matyti save.
  2. Realusis AŠ - toks Aš, kuris yra dabar
  3. Parodomasis AŠ - toks Aš, kokį parodome aplinkiniams.

Kiekvienai iš 3 AŠ vaizdo kategorijų surikiuojamos išvardytos 20 savybių prioriteto tvarka ir braižomas grafikas. Idealiojo aš vaizdo grafikas - nuosekliai kylanti kreivė, o kiti 2 AŠ vaizdai žymimi pagal Idealujį aš.

Kreivės parodo kiek mūsų skirtingi Aš vaizdai yra nutolę vienas nuo  kito, kokie mūsų prioritetai, kur reiktų kreipti asmenybę, kad ji artėtų prie idealaus AŠ.


Mano kreivė gavosi tokia. Kadangi darbą darėme seminaro metu, per daug laiko galvoti ir sudėlioti prioritetams neturėjome. Ilgiau pamąsčius kreivės būtų kitokios. Kitas savybes kelčiau pirmu numeriu, manau. Ir iš tiesų daug kas priklauso nuo asmens nusiteikimo, kai rikiuoja tokius prioritetus.

 Džiugu, kad kai kurie prioritetai sutapo:
6. energingumas realusis + parodomasis
9. mandagumas realusis + idealusis
11. santūrumas idealusis + parodomasis
14. principingumas realusis + parodomasis
19. kompetetingumas idealusis + realusis

Kaip matyti - niekur nesutapo visi 3 aš vaizdzai. Kia kur mažai tesiskyrė priotetas - 1-2 vietomis. Yra kur tobulėti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą