2012 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

Suaugę neserga.

Saugusiems nevalia sirgti.

Studijuodama tą supratau labai gerai, ypač dabar. Naujas semestras, nauji dalykai, o aš einu į universitetą sloguota, temperatūruota, žodžiu, karšta tiesiogine to žodžio prasme moteris. O pasiteisinimas -  reikia pamatyti kas per dėstytojai, ko reikalaus, o ir jau atsiskaitymai kitą savaitę tai niekaip sirgti nėra laiko.

Kitas dalykas - gavau vėlai vakare laiškutį nuo SA, kad esu atrinkta atstovauti savo fakultetą LITEXPO parodoje "Mokymasis studijos karjera" http://www.litexpo.lt/lt/main/parodos?ID=25971, Žinoma, labai džiaugiausi, nes būdama dar mokine svajojau, kad "Va, kai studijuosiu, ir aš čia stovėsiu, pasakosiu apie savo universitetą, dalyką, studijas ir pan." Svajonė, tokia menkutė, bet pildosi. Tada man tai atrodė kažkas tokio WOW, o dabar... Dabar labai džiugu, bet ir labai liūdna, nes labai sergu, ir turėčiau atsisakyti tik.... Nėra kaip nes gavau patvirtinimą labai vėlai, 22.00... Teks sergančiai per šaltį keliauti. Nieko nelieka kito..

Tad išvada suaugę neserga, nes tam tiesiog nėra laiko. Nenoriu būti suaugusia. Atneškite man arbatos į lovą, vaisių, ir neleiskite niekur eiti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą