2012 m. vasario 13 d., pirmadienis

Svajukas.

Berniukai ir mergytės aš atsiradau tumbler'y. Savo laužyta anglų kalba rašinėju apie... Sentimentus. Iš tiesų tokia jau aš. Sudėtingai man sekasi neįvelti savų jausmų. Kitą vertus -  o kaip be jų. Su jais taip gyva, taip aišku kas daros žmoguje, be to... Parašydama jaučiuosi išsiliejusi. greičiausiai taip yra dėl to, kad neturiu draugų. Na, tokių su kuriais visada apie viską... Norisi, bet jų nereikalauju. Susitaikėlė. Kartais. Tačiau.... Svajoklė. Labai labai.

P.S. Aš vėl pradėjau groti. dabar jau ir dainuoju. droviuosi savo balso. Pasiklausiusi įrašo jaučiuosi nesmagiai. Jis skamba ne taip kokį girdžiu pati, mažvaikiškas toks... Nors ir kitų balsai atkurti skamba ne taip kaip realiai kalbant ar dainuojant. Tad gal ir technika kažkiek paveda.

Taip pat vėl pradėjau žaisti su popieriukais -  Origami vėl atpalaiduoja.

noriu piešti ir man visai neįdomi ta neuropsichologija, SPSS. Noriu kurti, noriu lituoti, programuoti, klausytis apie genetinius algotitmus programavime. Aš kursiu per technologiją kada nors. Greičiausia su pagalba.

Arba man vėl važiuoja stogas....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą