2011 m. rugpjūčio 28 d., sekmadienis

Bad news 3. Mažė be Mažo - nekažką.

Nesinori per daug aiškinti, bet išsikalbėti reikia. Jaučiuosi niekuo. Kažkokia tarsi išnaudota... Gal todėl, kad miegojome? Gal kad tiek laiko savo jam dovanojau, gal kad eilinį kartą lieku viena. Kaltinu tik save... Tokia jau aš. Nežinau ar verta..

Kalbėjausi su jo drauge/kaimyne Alina. Taip gavosi, kad ji žino šitą situaciją. Ne todėl, kad aš pradėjau pasakoti pati, o kad priėjome prie to. Ir aš nepasikentus leptelėjau "Nenoriu kalbėti apie jį". Viską suprato... Tiek man tiek jai tai nesuvokiama. Ilgai plepėjom, svarstėm... Tikiuosi ji nuėjo ir vožė jam nuo manęs. Pikta. Bet...

Taip noriu, kad jis sugrįžtų. Man gera buvo su juo. O dabar.. Nepamenu kada paskutinį kartą tiek verkiau. Kiaurą dieną. Man jo jau dabar trūksta.

Aj negaliu. Per daug emocijų. Per daug šoko, per daug... Noriu berniuko atgal... Mažas, man sunku bus vienai....

Myliu tave...  Mažė be Mažo - nekažką..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą