2011 m. rugpjūčio 15 d., pirmadienis

Bad news

Dabar esu pikta. Kodėl, paklausite?  O vat todėl, kad mergina esu. Noriu papsichuoti. 

Gerai jau gerai -  pūslelinė užpuolė. Pirmasis pranašas, kad peršalau. Baisiai nervina, baisiai nieži, baisiai atrodo. O ką daryti su ja nežinau. Tepaliukai visokie gal ir nieko, bet vistiek greitai nepanaikinai, o ir užsitepus juos vaikščioti - vaizdelis nekoks. Pleistriukai? Baikit juokus. Vaistinėje tai kas brangiausia įkiša visada. Sakot, o kur liaudies metodai? Žinot, kartais apie juos geriau nė nežinoti. Tai vat.

Įtariu, "peršalimo pranašui" [per gražiai aš čia tas sumautas pūsles vadinu] įtakos turėjo mano nuostabusis savaitgalis su mano nuostabiuoju berniuku ir dvejais jo nuostabiais kaimynais [mergytė jie berniukas jei ką], kurie, kaip įtariame romaniuką suka tik to neparodo atvirai :D Na, arba nusilpusi imuninė sistema. [Hate u.]

Taigi reziume:
  • Dabar apsitepusi sėdžiu tepaliukais, geriu arbatą su daug citrinos skiltelių, kad tik neapsirgčiau labiau.
  • Apie savaitgalį papasakosiu vėliau. Daug ten visko buvo :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą