2011 m. rugpjūčio 4 d., ketvirtadienis

Tikriausiai esu labai šlykšti jei taip darau, tačiau vienintelis nemalonus dalykas, kuris gali ištikti, tai, kad pati sau tik susišiksiu nuotaiką, o gal ir draugystę. Žodžiu, esmė tokia: mano beveik esamas berniukas [mes susitikinėjam kartas nuo karto (atstumas - šiokia tokia kliūtis)] turi būti išbandytas. Sumaniau nerašyti jam pirmoji ir pasižiūrėti kada gi jis pats mane prisimins. Taaaaaaip.. Tai skamba mažų mažiausia absurdiškai nekalbant ir apie kitus dalykus, tačiau man įdomu. Na, jei atvirai dar įdomu ar jam reikalingas mano dėmesys, ar aš jį dominu ne tik tada kai esu šalia.

Prie linksmesnių potemių šia tema eikime.
1.Rodos, aš gerokai įsimylėjusi. Na.. Susižavėjusi, čia jau kaip kas pavadins. Mano Mažas [aga aga, jis mano ūgio, kai be aukštakulnių esu] gal kažkiek panašus į mano buvusius. Juokinga ir graudu. Na gi negaliu aš susirasti kitokio [Oj tos moteros, kai pagalvoji...].
2. Greitai ruduo. vadinasi, greitai vėl Vilniuje gyvensiu. Aišku reikia sulaukti to rudens dar, bet ar draudžiama svajoti?
3. Ne nu aš tikrai įsimylėjusi. Nebegalvoju, o skraidau.

Ką galiu parašyti daugiau? Žinoma, galėčiau išsipasakoti kaip man gera kai esu apkabinama ir t.t. Bet.. Arba su laiku užsiauginau kiautą ir nebesiseilėju, kaip tada, kai tik pradėjau rašyti [dzin, kad retai], arba aš praradau iškalbos dovaną akademinės aplinkos dėka ir tegaliu kalbėti psichologų terminais ir mandrom sąvokom.

Tai matyt tiek. Nebežinau kaip užbaigti, tiesiog norėjau ką nors brūkštelėti labai. :)

P.S. Dabar jau 23.51 ir tyla. Savo "Akciją atrakciją" pradėjau nuo 9.30. Duodu dar vieną dieną ir tada pradėsiu šakotis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą